Indkaldelse til generalforsamling 2019

Der indkaldes hermed til ordinær generalforsamling: Lørdag d. 6 april 2019 kl. 15:00 på

Tylstrup Kro, Tylstrupvej 36, 9382 Tylstrup.

Dagsorden:

1. Valg af stemmetællere og dirigent.

2. Bestyrelsens beretning om det forløbne år.

3.Fremlæggelse af regnskab til godkendelse.

4.Behandling af indkomne forslag.

5.Valg af medlemmer til foreningens bestyrelse. På valg er: Jens Andersen, Ole Gammelby og Gustav Jørgensen.

6. Valg af suppleant til bestyrelsen.

7. Valg af revisorer.

8. Eventuelt.

Vi håber på stort fremmøde, med venlig hilsen bestyrelsen.

Inden generalforsamlingen er der besætningsbesøg hos Dahl Blonde, Kuskgårdsvej 47, 9381 Sulsted.

Programmet er her:

Kl. 12:30 velkomst og sandwich.

Kl. 13:00 besigtigelse af besætningen.

Kl. 14:30 kørsel til generalforsamling på Tylstrup Kro.

Af hensyn til indkøb af sandwich er der tilmelding inden mandag d. 1 april til Jens Pedersen på tlf 4074 4380 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.. Efter generalforsamlingen håber vi, at der er mange der vil blive og nyde en hyggelig aften sammen med andre blondefolk. Spisning bliver 17:30 på Tylstrup Kro, hvor der også kan bookes værelser ved direkte henvendelse på tlf 98261566.

Menu: Hovedret: Kalvesteg- stegt som vildt m. hvide kartofler, waldorffsalat, årstidens grøntsager og skysovs. Dessert: Hjemmelavet is med frisk frugt og jordbærsovs.

Pris pr. kuvert 200,- Tilmelding til spisning inden 1. april til Jens Pedersen på tlf 4074 4380 eller Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.